Pages

sâmbătă, 20 iulie 2013

Cum sa-ti mentii pielea frumoasa si ingrijita vara aceasta, episodul I



 
Vara este anotimpul în care pielea noastra este expusa cel mai mult, asa ca are nevoie de mult ajutor pentru a arata bine. Razele soarelui ne confera o nuanta aramie, insa in acelasi timp usuca si degradeaza pielea, astfel incat trebuie sa ne hidratam cu ajutorul cremelor, dar mai ales prin consumul zilnic de minim 2 litri de apa. Mi-am propus ca odata la cateva zile sa va dau cateva Tips&Tricks despre cum sa ne pastram pielea frumoasa si ingrijita vara aceasta. Am sa incep cu inceputul, deci cu epilatul. Degeaba ne hidratam noi pielea daca nu ne epilam :). Epilarea cu ceara este de departe preferata femeilor, caci este si cea mai eficienta. Epilarea cu lama este mai simpla dar rezultatele se mentin doar cateva zile, fata de saptamani in cazul epilarii cu ceara. Si pentru ca nu mereu avem timp, si de ce sa nu recunoaste, bani pentru a merge la cosmetica, iata ca cei de la Veet sar in ajutorul nostru. Vara aceasta au lansat Veet Easy Wax, epilatorul electric cu ceara de unica folosinta, care ne ajuta sa avem o piele fina in maxim 30 de minute, fara sa fim nevoite sa mergem la cosmetica. Am incercat aparatul si v-am povestit parerea mea despre el AICI. Este usor de folosit si nici nu costa o avere. 
Episodul II va fi despre hidratare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu