Pages

marți, 19 noiembrie 2013

Am plantat 50 de copacei! Pentru o planeta mai verde. Felicitari Yves Rocher pentru initiativa!

Weekend-ul trecut am raspuns prezent initiativei celor de la Yves Rocher, si anume aceea de a merge la plantat de stejari, pentru planeta. In total ne-am strans cam 120 de voluntari, caci alaturi de noi au fost si cei de la Mai Mult Verde. Am muncit foarte mult, caci trebuia sa sapam gropile, sa punem copacelul, sa tasam bine pamantul etc. Operatiunea a fost usor ingreunata de solul plin de radacini, de aici si febra musculara din ziua urmatoare, asa ca am dat la cazma pana ne-a luat durerea de cap.




                                                    Colegele de echipa, Gabi&Cristina

Mi-a placut tare tare tare TARE mult! Voi raspunde prezent si data viitoare! Felicitari Yves Rocher pentru aceasta initiativa minunata si multumesc pentru aceasta zi frumoasa! Acum pot spune ca am facut aproape tot in viata: am plantat un copac, am facut un copil, am facut o casa. Mai am sa scriu o carte...
Si voi puteti ajuta sa construim o lume mai bune, prin cumpararea de produse care poarta simbolul unui arbore. Pentru fiecare astfel de produs, Yves Rocher se angajeaza sa planteze un arbore.  Sa plantam pentru planeta!
Cu drag,
Jijix

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu